SansliAnne 2 defa boyadım. 4. Ayda boyamama izin verdi doktorum ayda 1 en fazla demişti ki onu da bitkisel olacak dedi. Inova marka önerdi kuaförüm. Nette fiyatları çok yüksek kuaför ürünleri satan dükkanlar var ordan alıyorum hem volum hem boya 70 TL alıyorum. Ki saçım full beyaz neredeyse kapatıyor.