Ela20 Herkese merhaba, sağlıklı günler. E bebekten reflü yatağı/yastığı alan memnun kalan kullanan var mı? Birkaç model var karar veremiyorum. Hangi modeli tavsiye edersiniz?
zehranurr Ela20 ben babyjem aldım. Hem kaymasın diye korumalığıda var hemde yatağı daha kaliteli geldi.
Ela20 zehranurr o modeli bende beğendim ama o model ile ilgili kafama bir şey takıldı sormak isterim yanlarındaki korumalıklari bazı modellerdeki gibi cırt cırtlı değil sanırım ya da var mı cırt cırt sabit güzel duruyor mu?
Bademcim Ela20 valla titreşimi bebeği rahatlatıyormuş yani yorumları okumuştum. Bununla ilgili post açmıştım ben orada fotoğrafı vardı yeşil 170 ₺ gibi bir fiyatı var. Birde baş destekli reflü var ama onun baş bölümü rahatsız eder mi onu bilemedim