sivlimglsh canım bütçen ne bilmiyorum 🤷🏼♀️ ama ben ilk bir ay prego gaby kullandık hiç memnun kalmadık pek bi özleliği yok ben alma derim 1 ay 5 ay arası joie sansakullandık memnun kaldım salönması ve üsr ksımının taşınır olması çok işime yaradı ama ağrılaşrıkça dönmekte zorlandı ve biraz kir tutuyır sürekli yıkamn gerkebilir 6 9 ay arası babybjörn kullandık buda çok iyi bunda uyuduğu da oldu pikniğe katlayıp götürdüğümüzde oldu 👍 gerçekten süper bu üçünden sadece prego dan memnun klamaıdm onun dışında şunu tavisye edebilrim alacaksan eğer kendi şartlarını belirle mesela yaşınanilri olması senin -in öenmli mi otomatik sallanması önemli mi bebeğin max kay ay durur yani kaç kg yi taşıyacak bir şey seçmelisin sallama tipi nasıl olamlı otomatik mi manuel mi olmalı bunları keninde höre belirle ona göre daha kolay şıkları elersin