Alimoms1_ Kızlar hamileyken korona aşısı olan var mı acaba. Kaçıncı haftadan sonra oldunuz ve doktor önerisiyle mi oldunuz.
aslanreis Alimoms1_ evet canım 30. Haftada oldum doktor tavsiyesi ile oldum daha erken olucaktım ama magnezyum kullanıyorum rahim kasılmalarım vardı doktorum biraz bekleyelim demişti sonra geçti çok şükür sinovac aşısı oldum
Gonul_enes Alimoms1_ 27+4 32+4 kendim istiyodum doktorumda onayladi,biontech oldum,suan 36+3 hic bir sikayetim yok sukurler olsun
Sultann1603 Alimoms1_ ben doğumdan snra olcam smdi çocuğumun geni flan degsmesin🤣🤣 biontech olsam almanlara benzer çin aşısı olsam çinlilere benzer o yüzden doguraym snra bana ne.olursa olsun🤣🤣
gunesveguney Alimoms1_ 21. Be 25. Haftamda oldum biontech oldum doktorum bana bıraktı başka doktorları dinledim araştırdım olmaya karar verdim hiç yan etki de yaşamadım çok şükür 🙏🏻
gunesveguney Maaaile ilk tetanozu oldum 17+6 da canım sonra 21 de covid ilk dozu oldum 25 de covid ikinci dozu oldum şuan 28 in içindeyim 29. Haftaya girince de tetanoz 2. Dozu olcam 🙏🏻
Gebe111 Alimoms1_ dün oldum bi sıkıntı yok şükür 15+5. Doktorum doçent kesinlikle olmalısın dedi ve kendi eşi de hamileyken biyontek oldu ona güvendim ve okullar açılacak diye oldum aşımı
Annesininkuzusu01 Emine4478 Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜