Dun gece yatakta uzanırken içimde sanki nasıl desem birşey dönüyor, kayıyor gibi hissettim, demin de sırt üstü uzanmış kitap okuyordum, birden birşeyler hareket ediyormuş bi balık yüzüyormuş gibi hafiften birşeyler hissettim, emin olmak için elimi koyup parmaklarımı tiklattim üzerinde hareket kesildi, elimi cektim 5 6 sn sonra yine aynısı oldu yine elimi koyup parmaklarım ile tekrar vurunca durdu, elimi çektim bi 15 sn kadar daha hareketlenme oldu ve durdu. Bu arada 17 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim acaba bu normal mi hareketleri hissetmek için erken mi değil mi bilemedim. Birde siz değerli arkadaşlara sorayım dedim.