Rbiatrn Adalet Can üstüne tanımam oradaki başka bir doktora gidiyordum değiştirdim Adalet hanıma geçtim çok ilgili memnun kaldım ben, giden herkeste çok memnun ondan 😊
Asdfg1w345 Rbiatrn aslinda benjmde ilk geceliğimde doktorumdu bu sefer değişiklik yapayım dedim sanırım adalet hanımla devam edecem bende
zeynelbeyt Asdfg1w345 1 kere gitseniz daha sonra randevuları asistanı oluşturuyor siz almıyorsunuz o yüzden rahat yani