ayse_dmr 38+5 olup hala dört gözle bekleyen annelerimiz var mii😍 Ben hemen doğsun istiyorum artk yhaaa😍😍😍
Mehtapbalaban ayse_dmr bende aynı durumdayım 38+2 olduk 2 gün önce çok fazla sancım oldu nasıl mutlu oldum geliyor diye :)) 1 saat falan çok sancım oldu sonra normal ağrılarıma döndü, üzüldüm :))
ayse_dmr Mehtapbalaban benim de 38+2 de rahmin olan bölgeler çok ağrımaya başladı snra geçti ama Şimdi artk yalancı sancılar başladı benim spor yapıyorum herşey yapıyorum Hayirlisi Allahtan 🙏 Sağlıcakla hayırlısıyla alalım inşallah kucagimiza 😊❤🙏