Kızlar 36+6 haftalığım doktorum günlük nst takibi istedi bebeğin hareket azlığından dolayı bugün öğlende nst de sancım 55-60 çıktı ama sonra 10-20-30 oldu bidaha çıkmadı devlet hastanesinin acilindeydim eve yakın olduğu için oraya gidiyoduk bana sancı çıkmış doğum başlıyo olabilir deyince tansiyonum 16-17 ye çıktı ordaki ebe bana açıklığın varmı bi bakayım çok varsa ambulansla falan gönderirim dedi kendi takipli olduğum hastaneye akşama yada sabaha doğurabilirsin dedi ben iyice korktum bide eve bile uğrama hemen git hastaneye doktorun bi baksın dedi doktoruma da ulaşamadım pazar olduğu için hastanenin aciline girdim ağlıyorum tabi korkudan doğueuyom diye ☺️ Tansiyonum 16 küsür bişey çıktı ebe geldi hemen nst bağladı sancı yok bebek kalp atışı normal sen bişey hisseediyomusun dedi hayır dedim sancı hissetmiyosan alttan muayne etmeme gerek yok dedi sakinleşince tansiyonum 11 e düştü çıktım eve geldim doktorumu aradılar nst falan normal eğer sancısı olursa gece bile olsa gelsin demiş ben anlamadım sancı olmadan nst de sancı çıkmasını başına böyle bişey gelipte doğuran varmı ebeler de güldüler bana sancım yok ama doğuruyomuşum ben deyince 🙈