Nurdan17 Kızlar merhaba carsamba gunu sezaryen olucam yarın hastanede gereklı tahlıllerı yaptırıcam açlık tokluk fark edıyor mu acaba tecrubelı anneler bılgı verebılır mı
aselnannesi Nurdan17 canim bende eylülün 10nda gidicm doktor tahlilerini yapariz dedi ama acaba veya tok gelmemi söylemedi eger önemli olsaydı bence söylerdi
02112017 Sadece kan veriyorsunuz sezeryan ise bende 1 hafta sonra oldum corona testi istediler aç tok farketmeden bir de kan verdim o kadar