16+4 haftalık hamileyim 12. hafta kontrolde doktorum hemen randevu alıp olmamı varyantların hızla yayıldığını eğer ki bu süreçte olası covid geçirdiğimde çok ağır olacağını söyledi. Üzerine bir 3 hafta bekleyip 15.haftamda aşı oldum. Yan etki yapmadı sadece kol ağrısı oldu. 2.aşıyı da 5 Eylül’de olacağım. Hiç düşünmeyin bu zamana kadar salgın hastalıklardan hep aşı ile kurtulduk yine öyle olacak😊