Sude-96 Doktor ultrasonda üst tarafında ince bi kasılman olmuş dedi 22 haftalığım yaşayan var mı ? Ayrıntılı ultrason da dedi daha doktoruma gidemedim aklım takıldı
Mom526 Sude-96 onu nasıl anladın ki üst taraf neresi canım ben de seninle aynı haftadaki bugün benim de kasiklarim siziliyor rahim ağrısı var valla ben de korkuyorum