Gzmhsyn Kızlar 13 haftalık hamileyim hiç iştahım yok kahvaltı bile zor yapıyorum sizce neden oluyor ne yapmam lazım öneriniz var mı
Rahime_47 Gzmhsyn bendede ayni iştah yok. Mecbur yiyorum bazen. Bende sabahlari sadece dometes yiyorum. Bulantilariniz belirtileriniz azaldimi bu hafta
SM00 Gzmhsyn bende 15.haftaya girdim en baştan beri iştahım yok bakalım ne zaman acılacak acılınca da kapanmıyo diyolar🙈😄
rengarenkduduv 16+4 haftalık hamileyim hala açılmış bir iştahım yok normal bir süreç vücutta içindeki canlıya alışmaya çalışıyor neticede. Doktorum az az ama sık sık ye demişti
Rahime_47 Gzmhsyn benimde bulantilarim devam ediyor. Ben ilac içmiyorum ama hiç. Bu hafta biraz azalir gibi oldu sonra geri geldi sanki.. ama aşırı halsizlik var
Gzmhsyn Rahime_47 neden kullanmıyorsun ki zararlı olsa doktor vermez 9 ay kullanan bile var inşallah o kadar kullanmak zorunda kalmamda
Gzmhsyn Rahime_47 bende korkuyordum ama onu sağlıklı gördükçe azalıyor biraz korkum allaha emanet 😊 cinsiyet bellimi sizin
Rahime_47 Gzmhsyn en çok ne yediniz. Ben hep limon tuz ekşi şeyler. Tatliyi çok severdim şuan yiyemiyorum hiç
Gzmhsyn Rahime_47 bende tatlı sevmiyorum ekşi olan tuzlu olan şeyleri yiyorum tatlıyı sadece meyvede yiyorum 😊 bizimde belli değil tahmin söyleyim mi dedi hayır dedim sizin neymiş peki tahmini
Gzmhsyn Rahime_47 sorma merak ediyorum parti yapmak istedik o yüzden söyletmedim ama yakında gidip öğrenicem 😊 sağlık ocağına gidicem ilk kontrolüm siz gittiniz mi neler oluyor acaba