Gulsumakyol Durununannesi46 sanırım üsteki ikiside erkek olabilir uzunlamsina duruyorlar😁tabikide içimden geleni soyledim
Durununannesi46 Merveikratanem keseler yuvarlak gibi duruyor, yuvarlaksa kız diyorlar ama içime erkek doğdu ikisi de nedense🤷🏻♀️🥰
Durununannesi46 Merveikratanem https://www.hizliresim.com/sxpyrjt siz de benimkine bakar mısınız 🙈🥰 9+0ım şu an. Resim 8+5ken çekildi 🥰
Merveikratanem Durununannesi46 kız gibi geçti içimden rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 😘 bende şuan 13 +2 deyim haftaya inşallah doktor söyler
Merveikratanem Durununannesi46 ben hamile kalmadan dua etmiştim rabbim iki erkek evlat nasip etsin de iki babanın ismini koyabiliyim dedim 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim 1 hafta sonra ikiz olduğunu öğrendim 😅😅
Durununannesi46 Merveikratanem hadi inşallah canım çok sağol 🙏 ilk gebeliğim kız da olsa erkek de olsa olur yeter ki canı sağ olsun 😊 bana da bir sonraki kontrolde kesinleşir dedi yani 12.haftada kuvvetli tahmin yaparım dedi doktor 😊
Merveikratanem Durununannesi46 Hayırlı sağlıklı olsunda kuzum öğrenince haber ver merak ettim ilk defa içimden geçeni söyledim ☺️☺️
Durununannesi46 Merveikratanem ay bak görüyor musun Dilek kapıların açıkmış 😊 inşallah gönlündeki paşalar seni bulur sağlıcakla 😍😍
Durununannesi46 Merveikratanem tamam yazacağım buraya kontrolden sonra 😍😍 ilk çocuğun kız olması çok iyi bir şey keşke kız olsa 🥰😍
Merveikratanem Durununannesi46 aynen öyle rabbim inşallah durmuş Alp , ercan asaf olarak koymayı nasip 🤲
Merveikratanem Durununannesi46 canım gittinmi doktora benim bebeğimin birinin cinsiyeti belli diğeri bacağını açmadı
Durununannesi46 Mksdl buradaki yorumlardan öğrendiğim kadarıyla kesen fasulye şeklinde ve erkek 😁💖 sen de benimkine bir bakar mısın yukarıda ekledim 😍