Merhaba güzel anneler ve güzel anne adayları ♥️ ilk günden beri benim bebeğim hicbir sekildr gogusümü tutmadi 3 gün boyunca ebelerle uğraştık ama bana mısın demedi hala da emmiyor 9 günlük oldu ve sütüm azaldı çok üzülüyorum sütüm artması için ne yapabilirim iki gündür sol göğsümden sadece 10 ml süt sağabiliyorum diğerinden 40 ml bebegime yetmiyor doymuyor hip markalı mama aldım ondan da 20 ml kadar veriyorum bazen aklınıza gelebilecek herseyi yaptık ama memeyi red ediyor ebeler bile pes etti artık bide memeyi tutmayinca Cook ağlıyor brnde üzülüyorum acaba çok mu taktım kafama diyorum bilmiyorum ama çıkmaza girdim sütüm nasıl artar lütfen tavsiye kızlar 🥲🙏 ( uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🌼