BebekveAnneler Merhaba Arkadaşlar daha önce hiç kullanmamıstım folik asit gebe olduğumu öğrendiğim de doktorum ınofolic combi verdi 1 kutu ictim. sonrasında ise Ocean Mummy Verdi. Doğuma kadar kullanacağımı söyledi. aranız da kullanan var mı?
Beste0636 BebekveAnneler ocean mummy bana 12. Haftada verildi o zamana kadar folik asit kullanmaya devam etmiştim
Beno İnofolic combiyi ben hamile olmadan önce 4ay kullandım şimdide doktorum folidoce verdi onu kullanıyorum.ama inofolic kombinin piyasadaki en iyi takviyelerden biri olduğunu biliyorum 👍
BebekveAnneler Beste0636 ınofolic combi bana 1. Ayım da verildi 1 kutu kullandım. simdi de Ocean Mummy verdi. normalde folik asit 3 ay kullanılıyor diye biliyorum
Beste0636 BebekveAnneler evet folik asit 3 ay kullanılıyor ben gebelikten 1 ay önce başlamıştım 12. Haftaya kadar da kullandım yani 4 aya yakındı