Merhabalar,36 haftalık hamileyim. Ya 2 ya da 3 hafta sonra doğumum olacak. Çok şükür hala çalışıp insan içine karışmamıza rağmen ailemizden kimse covid olmadı. Şimdi en büyük korkum hastaneye veya eve gelecek insanlardan bebeğime covid geçmesi. Kendimizi nasıl koruyacağız? Gelmek isteyene gelme de diyemiyoruz. Geceleri uyku uyuyamamaya başladım bunu düşünmekten.