Nazli_ayar Mom654 20 Haftalık olucam yarın. Sağlık ocağındaki ebe hemşire yarın tetanoz aşısı için çağırdı
Sclzdmr Mom654 19. Haftamdayım da internette bazı sayfalarda 17. Haftada yapıldıgını okudum sağlık ocagındanda aramadılar henüz ☺️
m_seda41 Ben 17+1 im,haftaya bi gideceğim sağlık ocağına.Yapilir mı diye,yaparsa yaptıracağım.ben sorduğumda 19+ lar başladığında dedi, yıllık izindeyim,yapsalar da izin almasam ne iyi olurdu
Mom654 m_seda41 doktor bana bebek hareketlerini hisset öyle yap dedi sizde doktorunuza danışın isterseniz ya da hissettirmeye başladıysa kendini yapılabilir
Sclzdmr m_seda41 bana kendilerinin arıcaklarını söylediler size ne şekilde bilgi verildi bende bende 19+1 im şu an ☺️
Sclzdmr Merve_kucuk Merve_kucuk teşekkür ederim benide yakın zamanda ararlar o zaman internetten arastırdıkca kafam karısıyor 😂
Mom654 Nazli_ayar beni 18 de çağırdı gittim ama yapmayacağımı söyledim doktor 20 . haftayı ve hareket hissetmeyi bekle dedi
Sclzdmr Nazli_ayar benimde bir haftam var o zaman bende 19 . Haftamdayım ama saglık ocagına göre fark ediyo sanırım herkesnfarklı haftalarda olmuş ☺️
Sclzdmr Mom654 ben bebek hareketlerini hissediyorum bana arıcaklarını söylediler su haftada arıcazda demediler, henüz aramadılar 19. Haftamdayım internetten baktıgımda 17 haftalıkken yapılıyormuş ilk gebeligim acemiyim sormak istedim cok tesekkür ederim ☺️
Sclzdmr EceZ tesekkür ederim yanıtınız için Allah tüm hamilelere bebeklerini saglıkla kucagına almayı nasip etsin sizin az kalmıs artık doguma ☺️
Sclzdmr Dyggfrkn ben 19 haftalıgım su an henüz aramadılarda merak ettim bi hafta daha bekleyeyim olmadı ben gideyim 😂
btl-34 Sclzdmr beni aramadılar aşı kartı verdiler üzerine geleceğim tarihi yazmışlardı oradaki tarihe göre kendim gittim ikinci doz için de yeni bir tarih yazdılar karta yine o tarihe göre gidicem
Mom654 Sclzdmr benim de ilk gebeliğim sorarak birbirimize destek oluruz en güzeli 20. haftada sen kendin git sağlık ocağına beni arayıp yeniden kan testi yaptılar vitamin değerleri enfeksiyon için