MerveNur- ben almıştım ilk oğlumda çok güzel tavsiye ederim hiç yanımdan ayırmadım uzun yolculukta bile hatta şuan o yastıkta uyuyor hala 3 buçuk yaşında çok seviyor şimdi ikinci geliyor kendim diktim dikiş makinem var hazırladım hastaneye de götüreceğim sezaryen olmuştum oğlumda haliyle ağrı sızı daha çok oluyor ve eğilmenize gerek kalmıyor