benkendall Kızlar selam ablamın oğlu 3 yaşında artık balık yağına başlamak istiyolar içeriği güzel, balık tadı gelmeyen bişey arıyoruz önerileriniz var mı?
kubrnl benkendall Easyfishoil çok güzel gerçekten bi de şurup formda değil jel şeklinde yapmışlar dökülme hava alma problemi de olmuyo o anlamda da çok iyi balık yağları hava alınca bozulabiliyo çünkü
nurgulbayr benkendall Hayır canım balık tadı gelmiyo limon portakal aromalı yoksa benim kızım da kullanmazdı o da hiç sevmiyo balığı
sena26 moller kullanmaya başladım meyveli kizim 3 yasinda sakızlı diye severek iciyor . Balik kokusu da gelmiyor
nurgulbayr benkendall D vitamini ve günlük ihtiyacı karşılayacak oranda omega3 içeriyo bize doktor önermişti zaten ifos5 onayı da var
benkendall nurgulbayr d vitaminli olması çok iyiymiş tadı da dediğin gibiyse alsın o zaman çok teşekkür ederim
benkendall nurgulbayr Çok teşekkürler son bişey daha sorcam helal sertifikası var mı biz dikkat ediyoruz buna