Durkay Esra50 çok geçmiş olsun bende yeni atlattım bol su sirke ile yıkanın ağzınız hiç boş kalmasın kuşburnu içebilirsiniz bol cvit birde devit kullanın pozitif düşünün bu musibette kafa da çok önemli Rabbim yardımcınız olsun
Esra50 Durkay Sizede çok geçmiş olsun ben duyduğumdan beri gözyaşım hiç dinmedi bebeğime bişey olacak korkusu var sirkeli su içiyorum devit 3 zaten normaldede kullanıyordum sarımsak soğan yiyorum inşallah çarçabuk geçer 😔😔
Durkay Esra50 inanın kafada bitiyor Allah’ın izniyle korkmayın beslenin birde asla sabah gelen balgamı asla yutmayın öksürükle gelen balgamı bu vücudun viral yükünü artırıyor
Elifemirhan Esra50 Kız sirkeli su içme daha kötü olacan çok ağır sirkeli su ıhlamur iç nane limon iç sumak suyu iyi geliyordu onu iç sirke içilir mi hiç sirkeli suyu kilo vermek isteyenler içiyor genelde
Esra50 Elifemirhan Doktoruma sorduğumda içebileceğimi söyledi canım da zaten ıhlamur nanelimon onları da içiyorum
Dilekcnkn Esra50 Yani öyle aşırı derecede olmadı bittikten karantina süreci bittikten sonra öksürük başladı sadece azar azar nefes darlığı gibi mi bilmiyorum ama yada haftam ileride diye nefesim daralıyordu ama karnımda sanırım öyle kötü değil
Esra50 Dilekcnkn Bir saat öncesine kadar bişeyim yoktu ama son bir saattir nefesimi tam alamıyorum , kovitten öncede bazenleri fazla yediğimde oluyordu ama şimdi iater istemez daha da korkuyorum o yüzden sana da bi sorayım dedim
Dilekcnkn Esra50 Temiz hava almaya çalış canım bol bol su için birde evde kalınca insan iyice daralıyor
Esra50 Dilekcnkn Teşekkür ederim canım Allah razı olsun içimi rahatlattın , dediklerinide 2 gündür fazlasıyla yapmaya çalışıyorum
Dilekcnkn Esra50 Rica ederim Allah senden de razı olsun canım benim inşallah en kısa zamanda atlatırsın bu günleri