eliferdem yok ondan değil canım bebek çok aşağıda diye demişti bana birde bizim burda ultrasonu doktor yapıyor alttan muayene oluyoruz her ay onu da ebe yapıyor
Bana ebe dedi işte bebek baya asagıda falan diye doktor da ultrasonu yaparken kücük falan demesi ama ben burda ki ayni haftadaki arkadaşlara bakınca baya zayıf beni ki ya 😏🤔