Deletedmom18 edacalis- canım her bebek farklıdır. Olumsuz düşünme sağlıklı olsunda inşallah varsın kilolu olmasın
Mihrii Biz 34+2 deyiz 3.500 kilomuz 23 temmuz erken doğucak ikinci gebeliğim ilk oğlum da erken doğmuştu 🙏rabbım sağlıklı doğumlar nasip etsin hepimize
Zeynepeymen Mihrii maşallah ben kendiminkine tombiş dıpdum ama sizinkinin maşallahı var 34+4 de 3080 gramdı benımkide 😇
Cnnhls Mihrii Erken doğucak diye doktor mu dedi canim sezeryan mi olucaksın doğum baslamassa bebek durdukça dahada kilo alacağı için
Deletedmom18 edacalis- çok şükür canım alır tabiki bana az diyorlar minik bir bebek olacak diyorlar 😀😀😀 öldürecekler beni artık hayırlısından doğsalarda artık yoruldum çevreden bakalım doğunca daha ne çıkaracaklar merak etmiyor değilim
NidaEzgi edacalis- benim de aynı canım ama önemli olan zayıf olması değil doğduğunda kafasını tutabiliyor kaldırabiliyor olmasıymış ben çok baktım araştırdım çok üzülüyordum ama güçlü olması önemli 😉😘
Pinkmom NidaEzgi Yenidoğmuş bir bebek nasıl kafasını tutup kaldırabilir ki?😳İmkansız. edacalis- 34+2 de 2.300 dr 3 buçuk 4 kilo olmaz dedi.
eliferdem edacalis- Canım biz 33.haftadayız ve 1720gr bebeğim..bize de doktorumuz zayıf bir bebek ve minik dogacak 2500 faln ancak doğar ama önemli olan doğumdan sonrası dedi..
edacalis- Gulyllu Allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin canm NidaEzgi Biraz rahatladim şimdi canim teşekkürler 😍
NidaEzgi Pinkmom doktorum öyle diyor kaldırabilirmiş önemli olan güçlü olması diyor ben kiloya çok takıyordum ama evet bencede güçlü ve sağlıklı olması daha önemli ayrıca genetik faktörler de göz önünde bulundurulmalı bence ben 46 kiloyla hamile kalmıştım☺️🙈
Pinkmom NidaEzgi Evet kesinlikle,banada doktorum önemli olan doğumdan sonra ki gelişimi aldığı kilo dedi.Haftasıyla uyumluysa tamamdır.Ben minyonum bebeğimde öyle doğacakmış tabi sonra ki gelişimini bilemem.Sağlıklı olsunlar yeter🙏🏻💕