duygulu62 olmaaaaz mıııııı 😔 benm de miyomum var. Hamileliğin başında 7 cm di. 25-26. Haftalarımda ağır miyom ağrısı yşadım. O acının tarifi çook zor . Hastanede ytmadım evde istirahat ettim. Günde 1 doz kullandığm progestanı 2 ye çıkardım. 1 haftada geldim kendime. Şu an miyomum 12 cm oldu. Rahim içine doğru. 33. Haftamdayım. Çok şükür sıkıntı yaşatmıyor 🙏🏻 Çok geçmiş olsun