Aslic 38+0 olduk bugun saat 2 gibi 3-4 damla kan geldi pecete ama nisan seklinde degil. Bende heveslendim dogum baslayacak heralde diye ama ne sanci var ne baska bisey. Bitek mide bulantim var yasayan varmi sizce nedir nisan bu sekilde gelmis olabilir mi
Nazlierva3535 Aslic migde bulantısı bebek doğum kanalına girdiği için olur Doğum haftanız neredeyse sağ Salim alın inşallah kucağınıza büyük ihtimalle doğum belirtileri
Dilekcnkn Aslic DoktorunuZda muhtemelen takip edin diyebilir ama yinede sorun hareketlerini falan takip edin sonuçta doğum haftanız yani
Aslic Dilekcnkn aynen oyle hafif hafif arada bi yokluyor bekliyoruz bakalim hayirlisiyla insallah kucaklarimiza aliriz bebeklerimizi
Aslic Nazlierva3535 ay amin insallah. İlk dogumumda acilmam oldukca bulantim olmustu bende ona yordum acikcasi biraz. Sizde insallah ❤️