Gamzektk benim de 20 ilk dişim çekilecek doktor 14. Haftadan sonra çektirebilirsin dedi. 18. Haftada çene cerrahına gittim antibiyotik verdi. 20. Haftada gel çekelim dedi ama ben antibiyotik içmek istemediğim için sık sık fırçalıyorum diş ipi kullanıyorum ve karanfil koyuyorum çok şükür şimdilik idare ediyor:)