ZeynepKara aysegul_01 ben feyza moda diye bi mağazadan aldım sultangazide kumaşı incecik tiril tiril ve 50 tl idi ve boyuda baya uzundu tesettürlü olduğum için uzun olması benim için önemliydi 😌
Aysegull00 aysegul_01 suwen'den aldım diz hizasında ve kumaşı çok güzel 90 liraya almıştım tavsiye ederim en azından gözünüz görür alırken
Esesli aysegul_01 babamın arkadaşının çamaşır dükkanı var onlar satıyor. Annemler yengeme ordan aldı banada ordan bakacağız
Gamze06 SinemOrkun ben ilk gebeliğimde lohusa sepetinden sipariş verdim sabahlıklı pijama takımı emzirme sütyeni ve atleti almıştım memnunum iyiydi kalitesi.
sebos Onlinecamasırdan aldım ıntagramdan kumaşı çok güzel komple set halinde 195 tlye aldım tavsiye ederim 😊
aysegul_01 sebos peki bedenini nasıl aldin bende internetten alayım diyorum ama görmeden de almayım diyorum🤔
sebos aysegul_01 86 kilo oldum 😥😥 xxl aldım önce çok bol geldi değişime gönderdim L beden aldım gayet rahat M beden bile olurmuş bedenleri geniş ve değişimde sıkıntı yapmıyolar kalitesi kumaşı çok güzel babaanne geceliği değil en azından 😀😀
aysegul_01 Aysegull00 bende oyle düşünüyorum aslında gidip gorucem yani ama bedeni bilmiyorum şuan 6. Aydayım ve 74 kiloyum 😣
Aysegull00 aysegul_01 erostan da pijama takimi aldım kesinlikle onu da tavsiye ederim 4 aylıkken almıştım ama onlar ayarlı oluyor o yüzden gönül rahatlığıyla alabilirsin göbeğin gideceğini düşünün
Cansum1 Ben takılı pijama ekseninden aldım. Tek geceliğimizde Küçükçekmece'de mağazadan annem kollarına dantel ve kenarlarına dantel yaptırdı çok şık oldu😍
Ayseyilmaz85 aysegul_01 lohusa sepetinden aldim cok cok memnun kaldim hayirlisiyla insallah kisa zamanda giyicem 🤗 tavsiye ediyorum kesinlikle