Deryademyagiz Arkadaşlar 35 haftamı bitirdim aklımda deli sorular. Şimdiden teşekkürler Doğum esnasında kesi atılıyor çoğu zaman bu kesi yapılırken hissediyor musunuz can yakıyor mu? bunu da çok merak ediyorum Ebe veya doktor açılmayı kontrol ederken sonda takıp mesane boşaltıyor mu?
Esin17 Deryademyagiz evet keserken az bişey hissettim dikiş atarken tamamen hissettim evet mesaneyi boşaltıyorlar 😒
Elfvli Deryademyagiz ilk dogumum normal oldu . Ben kesiyi hissetmedim . Dikislerimin de sonuna doğru uyuşukluk geçmeye başlayınca hissediyorum diye bağırdım 🙄 ebe hemen iğne yapıp uyuşturdu . Mesaneyi bosaltiyirlar evet. Sonda takılırken de malesef hissediyorsun.
Kvsraykt Deryademyagiz normal doğumda sonda takılmıyor sezaryen olursan da anesteziden sonra takılıyor hissetmiyorsun normal de lavman yapılıyor bağırsakları boşaltmak için
eliffmom Kesi atıldığını hissetmedim, uyuşturuyorlar çünkü. Dikişide hissetmedim. İkinci soruna gelirsek öyle birşey yapılmadı doğum sırasında ıkınırken boşaldı içim sjsj 🤭🙈
Esin17 Deryademyagiz mesane boşaltımında hiçbişey hissetmedim ama iğne yaptıkları halde dikerken de keserkende hissettim hatta bağırdım
Fatosaksoy Deryademyagiz aslında ben hiç hissetmedim diye bilirim çünkü doğum sancisiyla gelip taktıklarini bile hissetmedim o dereceydi yani
aylul0 Deryademyagiz bana yapmışlar valla ne ara yaptılar bilmiyorum ama kayınvalidem yanımdaydı o dedi doktor yaptı diye o ağrıyla hiçbir şeyi gözüm görmediyse demek ki 😂 kesi olmadı zaten yırtılma olmuştu ve dikiş de hissetmedim ben dikiş yapıldığını biraz hissediyorsunuz ama acı anlamında değil
Deryademyagiz Fatosaksoy ama bir sefere mahsus mu yaptılar her açılmanı kontrol ettiklerinde takıyorlarmış ve tarhiş oluyormuş
Deryademyagiz Elfvli çok canınızı yaktı mı sonda ya afedersiniz ben 10 kere doğurayım da bana takmasınlar istiyorum
Erva4104 Ben ikinirken kestiler hissettim ama o esnada ikin aya odaklandım için pek takmadım acısıni çokta acımadı zaten Benim mesane i bosaltmadilar çünkü sancı başlarken tuvalete gittim ben bide benim doğum evde başladı ebelere cok iş düşmedi 😊
Deryademyagiz Erva4104 ya iğne yapmamalarına üzüldüm ben sonradan çekeceğim ağrıyı düşünmüyorum kesi atılırken kanım çekilir benim kan görmeye dayanamıyorum zaten
Deryademyagiz Kvsraykt ama normal doğumda birçok kişiden duydum tuvalete göndermemek için acılmayı kontrol ettikleri esnada mesaneyi sonda ile boşaltıyorlarmış o yüzden bende böyle bi post açtım inşallah bana da takmazlar
H_myra1 Deryademyagiz 2 dogum yaptım ilkinde kesi atıldı hiç hisetmedim dikiş atarken hisettim oda çok az yani 2.sinde kesi atılmadı ama dikişi oldu bebeiş çıkarken biraz yırtılma olmuş ama sonda takıp idrar boşalt ması yapılmadı o sanırım sezeryanda oluyor ilk dogumda tok gittim için lavman yapılmıştı 2.sinde planlı gittim için aç karnına gittim lavman yapılmadı
Deryademyagiz H_myra1 2. Doğumundaki yırtılmaya kaç dikiş attılar canınız çok yandımı yırtılma esnasında
Fatosaksoy Deryademyagiz hayır bana bir kere taktılar oda doğuma yakın sıralarda ebe bana idrarimin çok olduğunu o yüzden ıkınamadiğımı söylemişti ondan bir kere takip doğuma giderken de çıkarmışlardı
Elfvli Deryademyagiz ya inanın doğum sancısının yanında bunlar saniyelik olaylar. Hissediyorsunuz ama oldum bittim değil geçici.
Erva4104 Deryademyagiz cok acimiyo ya ikin aya odaklandıginiz için hissetmiyosunuz fazla dikiş atarken ise igne yapıp uyusturuyorlar
Kvsraykt Deryademyagiz ben ilk defa duyuyorum gebe eğitimi aldım o yüzden cevap yazdım acaba devlet Hastanesi’nde filan mı yapmışlar sonuçta orada kalabalık oluyor
Deryademyagiz Fatosaksoy aaa öylemi benim yakın bi arkadaşım yeni doğum yaptı her çatala çıktığında sondayı takıp cıkarmışlar hemen idrarı çoşaltmışlar yani 7-8 kere bu işlemi tekrarlamışlar en azından sizin takılı kalmış böyle bi durum yaşamamışsınız"