Kızlarr nasılsınızz nasıl geçiyor günleriniz ben 38+1 oldum bugün dün dr kontrolüm vardı bebeğim 3800 kg olduğu için normal doğum seni zorlar dedi doktorum nst ye bağladı hiç sancı çıkmadı bebek hareketleri de normal eğer 40-41 haftayı beklersek bebek 4 kg dan fazla olcak normal doğum yapamazsın dedi ben de normal doğum istiyordum hep ama nasip olmayacak planlı sezeryan yapalım dedi haftaya Cumartesi yani tam 39+0 da tekrar çağırdı nstye bağlicak sancım varsa o gün yatış yaparız sezeryan olursun dedi eğer sancı çıkmazsa da 30 Ağustos pazartesi günü 39+2 de sezeryana alırız dedi böyle biraz içim buruk hamileliğim biteceği için korkuyorum ama çok heyecanlıyım oğluma kavuşmak istiyorum ilk bebeğim değişik duygular içindeyim yani siz neler hissediyorsunuz biraz konuşmaya rahatlamaya ihtiyacım var 😐