Epidural doğum yapmış hanımlar gerçekten memnun kaldınız mı bir daha olsa epidural yaparım diyormusunuz benim eger normal olursa o şekilde istiyorm ama ben bunu iğne şeklinde sanıyordum meğersem tel gibi bir şey sokuyorlarmıs omur iliğine detaylı yazabilirseniz çok memnun kalırım