Kızlar geçen hafta kontrolüm vardı erken doğum riskin yok dedi nst de de sancı çıkmadı. Bebeğim doğum pozisyonu almıştı kanala girmeye çalışıyordu. Ama 1 haftadır ev taşıdım haliyle ister istemez çok yoruldum ne kadar dinlensem de. Yalancı sancılar olur şu sıra biliyorum evham yapmak istemiyorum ama sabah kalktığımdan beri hemen hemen 5 dk da bir ara ara şiddetleniyor ara ara hafifliyor sancım var. Aşağı baskı yapıyor kasıklarım ve belim ağrıyor toplanınca. Hastaneye gitmelik bi durum mudur yoksa yalancı sancı mıdır yine biraz daha beklesem mi ?