Kbrayllmz Kızlar yarın kontrolüm var doktora sezeryan teklif etsem alırmı acaba normali beklemek istemiyorum desem
babymom16 Kbrayllmz alır canım bende haftaya pazartesi tam 39+2 olucam ve sezeryan olucam bebiş kilolu olduğu için normal doğum seni zorlar dedi doktorum
Sedss Kbrayllmz devlette mı yapicaksin bizim burda bebekte bı sorun yoksa sezeryan yapmıyorlar bende sezeryan istiyordum 🥺
Kbrayllmz babymom16 birde hastanede doğum ücrerini sorduk zorunlu sezeryanla kendi isteğinle olduğun sezeryan arasında çok fark var acaba zamanı geldiğinde bile ben istediğim için farkımı olur
Mucize_anne32 Kbrayllmz doktorun iyiyse eger ayarlarsa belki ama öteki turlu yine senin istegin oldugu icin fark illa alicaklar
babymom16 Kbrayllmz aaa ilk kez böyle bişey duydum benim doğum yapacağım hastane de sezeryan da normal de aynı fiyat olduğunu söyledi