E-G-E o yüzden erken test yapmayın. Sağlıklı bi gebelikse zaten adet dönemin geçikmesine kadar tutunuyor. Değilse vücüt hemen yok ediyor. Yani erken erken test yapmasanız bi kanama halinde kimyasilliğini bilmezsiniz. Bilmezseniz de hayal kırıklığı yaşamazsınız. Azcık sabirli olmakta fayda var. İnsanin kendi ruh sağlığı için.