Smyrayldrm Mrblar kızlar ya ben 7+5haftalık hamıleyım. Yatıs pozisyonu bır sag a bır sola donmektn agrıyo sırt ustu yatmayın dıyorlar bende bazen sırt ustu uyanıyrm sızc e bir sakıncası olurmu kızlar!?
Goncanur25 Smyrayldrm merhaba bende şuan 10 haftalık gebeyim genelde sol tarafa yatın diyorlar ama 4. Aya kadar sırt üstü yatmak bir sorun olmuyor diye biliyorum ve bende genelde sırt üstü yatarım
mor_menekse1 Smyrayldrm bnada karnının üstüne yatma dediler daha 9 haftalık sağa sola yatmaktan yanlarım ağrıdı 😅ne olcak böyle bide bulantılar anamızı ağlatıı 🤪🤪🤪🤪
Bb1 Smyrayldrm ben bunun doğal bi süreç oldupunu düşünüyorum bana gore karnın seni yatırmayana dek istediğin gibi yatabilirsin☺️Bi sıreden sonra 22 haftalardan sonra zaten rahatsız olmaya başlıyorsun.Herkezdede farklıdır tabiki o haftalar.Banada diyolardı çoçuk ezilir ya daha mercimek ne ezilecek
Momocuk-48 Zeyyyn aynen ben yazcaktım🌺siz söylemişsiniz tadını çıkartın derim ilerleyen zamanlarda yüzüstü yatmayı deliler gibi özleyeceksiniz😂
Smyrayldrm Goncanur25 aynn cnm ya bende cogu zmn sırt ustu yatıyrm ama sureklı saga sola yatmaktan yanlarım cok agrıyo ya cok rahatsiz oluyrm saten halım hıc yok cnm mıde bulantısı - yanması var oluyrm resmen 😔bıde onlar agrıyınca daha kotu oluyrm
Goncanur25 Smyrayldrm bende de devam ediyor onlar hala Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Smyrayldrm mor_menekse1 ayy cnm bnde bilmıyrm ya saga sola yatmaktan oluyrz valhı ya mıde bulantıları bızı mafettı benı 😍
NurCeren00 Smyrayldrm bu günlerin keyfini çıkart 🙈 sırt üstü yat döne döne yat. Her yerde yat 😂. 31. Haftaya girdim ve dönemiyorum bile, gece her yerim tutuluyor. Uyumasam daha iyi. Sabah uyandığımdan beri belim ağrıyor.