Nurklc38 Arkadaşlar 3 gündür geceleri genellikle saçım çok kaşınıyor nedense anlam vermedim ? Sizde de oluyor mu nasıl geçer bu bi çare yok mu
Gizemmihra Nurklc38 saçlarınızda beyazlama var mı o çıkarken yapar bende çok var boyadıktan sonra tekrar çıkmaya yakın tekrar kaşınıyor
Saripapatyam1 Nurklc38 sac derinizde kızarıklık olmayla başlar daha sonra kabuk kabuk olur kepek gibi