Mrb kızlar 35.haftaya sebepsiz ağlama krizleriyle girdik sanırım.durup dururken gelen ağlama krizleri.can sıkıntısı hepsi beraberinde geldi.ne dışarı çıkmak istiyorum ne bişey yapabiliyorum.iyice ağırlaştim birilerine muhtaç olmakta uzuyo beni.sanki duygularım karmakarışık.boyle olan varmı aranizda