Seda29 asude456 Benimde de 35 haftalık kken gittim doktora su fazlalığı var deyip açlık tokluk bakıldı tokluk 168 snra endokrin bölümüne yolladı orası da diyetisyen e yolladı kağıt verdiler bı hafta günde 7 kere bakılacak kan şekerime açlık tokluk hep tokluk yüksek nadir 140 düşmesi Perşembe kontrol acaba ne diyecek doktor
08052017 asude456 benimde açlık şekerim 106 çıkmıştı cnm doktor diyet önerdi karbonhidrat tüketmememi söyledi, tokluk ölçüm olmadı Beyaz ekmekte özellikte karbonhidrat çok varmış ben tam buğday tüketiyorum bi 20 gün oldu tekrar test yapıcam insaAllah benimkide düşmüştür Umarım seninkide düzene girer
Delicesareti asude456 bende yüklemeden sonra 183 ü gördüm post açmıştım az önce baya korkuttular ben bu kadar tehlikeli olacağını tahmin etmedim diyetisyene gidicem yarın
MeetJoeBlack asude456 açlık95, 1 saat sonraki tokluk 140 , 2 saat sonraki tokluk da 120 altında olmalı. Diyete rağmen düşüremiyorsanız doktorunuzu bilgilendirin , sizin istemenize gerek kalmadan doktorunuz gerekli tedavi planlamasını yapacaktır.
MeetJoeBlack Delicesareti ben yükleme yaptırmadım sabah akşam takip ediyorduk. 30. Haftadan sonra Bir kere 173 gördüm de doktorumla konuştuğumda çok korkmuştum erken doğumdan tut da işte bebek de insülin salgılamaya uğraşıyor içerde falan , bebek için oluşturduğu riskleri duymak gerçekten korkutmuştu. O nedenle diyetisyene başladık şimdi kontrol altında tekrar çok şükür.
Delicesareti MeetJoeBlack insan gerçekten korkuyo ya dahiliyeye gitmeden direkt diyetisyene gitsem olur mu acaba
MeetJoeBlack Delicesareti ben hiç dahiliyeye gitmedim ama dediğim gibi benim çok fazla yükseklik yoktu doktorumun önerisiyle diyetisyenle başladık. İsterseniz kadın doğum doktorunuzla görüşün o sizi yönlendirsin .
Delicesareti MeetJoeBlack doktorum bana şekerimin biraz yüksek olduğunu dahiliyeye gitmem gerektiğini söylediği o sizi diyetisyene yönlendirir dedi randevum da vardı ama aynı güne diyetisyene randevu vermiyo sistem bende dahiliyei iptal edip direkt diyetisyene aldım vakit kaybetmemek için burda post açınca çok korkuttular beni o yüzden 😂
asude456 MeetJoeBlack ben şekerim olduğunu 15. haftada öğrendim 22. haftaya kadar gayet iyiydi değerlerim hatta ölçmeyide bıraktım son 1 haftadır yemekten sonra başım ağrıyınca şekerden şüphelendim çünkü şekerim yükselince hemen başım ağrıyor tekrar ölçmeye başladım tekrar yükseldiğini gördüm 😞
Pambix Bol yürüyüş yapın ve stres yapmayın kimisine dirençli oluyor 1ay düzenden sonra yoluna giriyor şeker. Mutlaka öğünlerden sonra yürüyüş yapın ya da evde adimlayin.
Kykcirem MelH Aynen açlık tokluk baktırıyorum diyetisyene gitmiştim 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Ben de de dengesiz sayılar oluyor valla bakalım ne olacak sonumuz inşallah insülin kullanmama gerek kalmaz🙏
MelH asude456 ilk lokmanizdan itibaren bir saat sonramı bakıyorsunuz yoksa son lokmanizdan bır saat sonramı bakıyorsunuz