Zeyis Merhaba 40+3 olduk suyumuzda sıkıntı olduğu için yarın yatış verdi doktorum bi fitil varmış açılma yapıyormuş hiç duymamıştım daha önce duyan bilen varsa yazabilir mi nedir nasıl bi süreç beni bekliyor
Zeliiiss Zeyis Valla bilmiyorum burda bekliyim 41+0 dayım hastane böyle bir bilgi vermedi hiç bana da
Zeyis İpli fitil değilmiş ama eskiden mide ilacı olarak piyasadaymış yan etkisi bebek düşürme olduğu için toplanmış