Milkshakee Bebişimi çok özledim yarın akşam görmeye gidicem inşallah 🥰 32+1 olduk kilosunu çok merak ediyorum 🤍
Delicesareti Milkshakee ilk defa bebeğimi görmeye değil diyetisyene gidicem maalesef hiç heyecanlı değilim o yüzden 😂
gokcekocyigit07 MAŞALLAH, sağlıkla kavuşalım bizde ayın sonunda gideceğiz kısmetse, bende merak ediyorum neler yaptı bizim minnak 🤭 belki artık tarih de verir doktorumuz, 33 flan oluyoruz ayın sonunda kısmetse 🤗🤲
Muazzez50 Maşallah, rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah. Bizde 6 haftalık olduk, yarın. Kontrollümüz var inşallah bir sıkıntı yoktur. Rabbim her birimizi korusun, evlatlarımıza sağlık, başarılı uzun ömürler versin 😍😍
Mucize_anne32 Bizimde yarın kontrol varr 38 haftaya girdik cok şükür hala heycanla bekliyorum kontrol gunlerini
cennetkokulum_ Milkshakee ben 🙋🏻♀️ çok özledim bebişi 2 aydır görmüyorum çok heyecanliyim bir an önce yarın olsa 21+2