Brckylmz bana da yaptırmamamı söylediler. Hatta ailem söyledi. Ama doktorumla konuştuğumda “ben bilimadamıyım nedenlere sonuçlara bakarım” dedi. “Bunu içmenin riski, içmezsen oluşacak risklerden öok daha fazla” dedi. Normalde yediğime içtiğime cok dikkat ederim. Mesela cola içinde sekiz on tane küp şeker var ama bazı hamileler içiyor. Bana kalırsa şeker yüklemesi kadar tehlikeli. Yaptırdım sonuç temiz cıktı rahatladım. Ama yakın bi arkadaşım hiç bi belirti olmamasına rağmen gebelik şekerinin olduğunu öğrendi. Düşünsene yaptırmasaydı yemeye içmeye devam edecekti ve Allah korusun bebeğini kaybedecekti... şimdi diyet yapıyor. Hatta o da etrafındakilerin etkisinde kalarak yaptırmamak istemiş ama doktor kesinlikle yapıcaksın demiş. İyi ki de dinlemiş doktorunu