Güzel kızlarım benim yarın umarım bu saatlerde sizi kucağıma almış olurum. Bir yanım artık sizinle tanışmak için heyecanla dolup taşarken diğer yanım sizi güvende tuttuğuma inandığım bedenimden ayırmak istemiyor. Tekmelerinize, kıpırdanmalarınıza, hıçkırıklarınıza, hatta canımı yakmanıza bile o kadar çok alıştım ki. Şimdi içimden keşke her şeyi dahada doyasıya yaşayabilseydim diyorum, sizinle aynı bedende olmanın, içimde iki can büyütmenin ne büyük bir güzellik olduğunun daha çok farkına varsaydım. Sizinle keşke daha çok konuşup, sohbet edebilseydim, kendimi üzdüğüm saçma sapan konulardan bile pişmanlık duyuyorum, keşke size hiç hissettirmeseydim. Umarım hep beraber daha güzel bir hayata başlayacağız, biliyorum. Ama sizle tek bedende olmanın hazzı bambaşkaydı… Güzel annelere tavsiyemdir, bu güzel günlerinizi üzüntüyle, gerginlikle, hüzünle geçirmeyin. Bebişlerinizle aynı bedende olduğunuz tüm günleriniz size hep mutluluk versin inşallah. Kim ne demiş, o ne yapmış, şu kalbimi kırmışlara takılmayın hiç. Umarım her şey herkes için güzel olur.🙏🏻