BeBeU lansinoh göğüs kremi aldım ben. 32. Haftadan itibaren kullan demişti doktorum. Tek sürüşte pamuk gibi yaptı.hassiyetimi aldı ama çok yoğun bir sorun yoktu bende. Eğer çok hassassa göğüs kalkanı kullan istersen çamaşırın içine rahat edersin. mycey göğüs kalkanı aldım ama daha henüz kullanmadım.yinede hiç kaliteli duruyor bence. Avente filan dünya para vermeye gerek yok