Surprizyumurta_ Kızlar 12 haftalıkken tahmin eden dr 15 de gittik söylemem 16 da gel diyor kafayı yedim resmen göbek bağı önünde diyor git yarım saat sonra gel hareket et felan diyeceğine 16 da gel diyor 😭😟🥴Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz
Yamacin-Annesi Surprizyumurta_ ben 15 te öğrendim devlete gittim halde ama tabi doktordan doktora değişir
Zeysezer Surprizyumurta_ yanlış tahmindense söylememesi daha iyi bence 11de kız gibi dedi 15de kesin erkek olduğunu öğrendik
[silindi] Surprizyumurta_ normalde çikolata yediğiniz zaman hareketli oluyomuş genelde doktorlar git çikolata ye ondan sonra gel bakalım diyolar ama başından atmaya çalışmış resmen sizi 🤷🏼♀️
Surprizyumurta_ Yamacin-Annesi doğru ve birde 12 de % 90 tahmin ediyor şimdi diyorki 16 dan önce söylemem
Surprizyumurta_ Deniz59 aynı gün içinde bi başka dr a gittim o da 16 da gel dedi başka bişeyler zırvaladı Allah iyilerle karşılaştırsın gerçekten gurbetlik zor
gokcekocyigit07 Bebeğin pozisyonu ile alakalı ya bende ilk kızımda 11 de öğrendim ama bu kızımda 22 de ayrıntılı ultrasonda anca öğrendim, ve doktorum özel perinatolog 🤷♀️