Hanzade175 Merhaba, Birtürlü,güvenebileceğim bir sayfa bulamadım instagram da😊sizin yaptırıp memnun kaldığınız yerler nereler,sayfa ismi ve fiyat olarak paylaşırsanız sevinirim,sevgiler😍
Dilekcnkn Hanzade175 Madre bebekten yaptırdım , fiyatlar üzerinde yazıyor zaten ben set olarak değil tulum , eldiven ve şapka yaptırdım şapka 2 adet yaptırdım biri kulaklıydı 110 tl kumaşı güzel ve hızlı şekilde geldi
ballisiyavrum Hanzade175 [url=https://www.hizliresim.com/2auxjjq][img]https://i.hizliresim.com/2auxjjq.jpeg[/img][/url] inanılmaz memnum kaldım tavsiye ederim herkes bayıldı kalitesine
Mrymonek Hanzade175 sen nakış evinden yaptırdım şuan kargoda daha elime ulaşmadı 100tl 3lu takım 😊 modelleri güzel kaliteli duruyor gelince de memnun kalırım umarım 10gune de elimde olmus olucak uzun bı teslimat zamanı yok
sareninannesi1 Yamacin-Annesi daha kargom gelmedi yarın gelecek bence güvenilir çünkü yapım aşamalarında falan video attılar ☺️
Ysmnkb123_ Hanzade175 larrydesing adında bir sayfaya yaptırdım 160 +10 lira kapıda ödeme çokta güzel ve çabuk geldi 
Sultis123 Hanzade175 lina tasarim diye bir sayfa var iraya yaptirdim. Cokta guzel geldi 10 lu hastane cikisini 180 tlye yaptirdim hatta param yok 15 gun sonraya kargolarmisinjz dedim kadin hemen kabul etti
Filiz1 Hanzade175 çiçek sepetinde pia baby gl sayfasında indirim var ben 12 li sipariş verdim 160 lira daha gelmedi cok uygunlarıda var baska yerlere baktım 12li 200-250 den aşağı bulamadım
semaqokcedonmez bu seti yaptırdım 10′lu set halinde içinde her şeyi var 240₺ fiyatı bakalım henüz gelmedi 😁 İnşallah güzeldir bizde Kerem Asaf yazıcak 😍 ipekbabyhome
Karanimo [url=https://www.hizliresim.com/xutrgom][img]https://i.hizliresim.com/xutrgom.jpeg[/img][/url] ekinbaby_wedding sayfasından yaptırdım çok ilgili çok tatlı bir kadın gözüm kapalı tavsiye ederim 1 ay bile sürmedi yapıp göndermesi ☺️
Birgul sareninannesi1 forum kuralları gereği ınstagram ismi içerikli görsel paylaşmak yasaktır. İsim olarak önerebilirsiniz, iyi forumlar 💜