Hamisse Sizi korkutmak istemem ama ben memnun değilim o hastaneden, riski bi durum olduğunda hiç sorumluluk kabul etmiyorlar devlete yönlendirmişlerdi beni, bi gittim ki dış gebelikten iç kanama geçiriyorum, ağrıdan kıvranır bi vaziyette kanama şikayetiyle gittim, oradakiler kendi keyfinde halâ alacağı paranın derdindeydi. Hele kendi doktorum mesajıma geri dönmedi hafta sonu diye öylede bi rahatlar muhattap olacak kimse yok, kadının tatili benim iç kanamamdan daha önemli 😒 ticarethaneler yani senin canını düşünen yok, hafta içi git hepsi iyilik meleği, parayı alana kadar ilgileri mükemmel, eee hamileliği iyi geçen insana herkes bakar 🤷🏼♀️