erseerse Merhaba kızlar 23+4üz ve bebeğin hareketlerini kalp atışı gibi pıt pıt vajinanın içinde hissediyorum acaba normal mi? En son 22.haftada detaylıda sorun yoktu. Yeni kontrole de 4gün var endişelendim
Ankakusu35 erseerse birde bebeğin hareketleri nasıl acaba ? Benimki çok derinden öyle tekme dönme gibi şeyler hissetmiyorum sadece hıçkırığını hissediyorum normal mi bilemedim başkalarının bebekleri kıpır kıpır bilemedim 🤷♀️
erseerse Ankakusu35 evet yani sanki tepelerde olması gerekiyor 🤷🏻♀️ Ev taşıma işleri var 3 yaşında bir çocuğum daha var sürekli ayaktayım korktum
Hamisse Benimde o haftaalrda oralarda hissediyorm 30 a giricez yeni yeni yukarlarda hissediyorm nomal yani endişw etmenizi gerektren bi durum oldugunu sanmyorm normal bi gebelik geçiriyorm 😌
Ankakusu35 erseerse allah korusun allah kolaylık versin canım benimde 11 aylık kızım var bende sürekli onun peşindeyim yapcak bişey yok malesef