Asibel Kızlar ovulasyonla takip ettim çatlamanın üzerinden 12 gün geçti ve bugün sabah beyaz akıntımla pembe bir kan geldi peçeteye silince. Test yaptım negatif. Yumurtlamayı 27.gün gördüm.Adetim 8 gün gecikti. Yerleşme kanaması olabilir mi
Mimik Bilemedim, bende yerlesme kanamasi adetimin oldugu gun gelmisti, adet sandim…3 gun sonra test yaptim pozitif cikti,istersen bikac gun gecmesini bekle… InsaAllah hayirli haberlerini aliriz💓
Asibel Mimik çok teşekkür ederim. Aşırı aşırı az sadece peçeteye silince geliyor regl gibi gelmedi bana o yüzden sormak istedim 🌸
muge1661 Asibel canım bugün benim adet günüm sabah predictor marka erken gebelik testinde aşırı silik çizgi gördğm, demin basit kaset test yaptım çiZgi görmedim. Amma velakin adete 2 gün kala kahvemsi leke geldi ve gün geçtikçe azaldı sildikçe leke leke böyle geliyor. Yerleşmemi yoksa kimyasal gebelik mi olcak arada kaldım.
Asibel muge1661 kimyasal gebelik geçirdim ben devamında lekelenme adet kanaması gibi gelmesi gerekiyor inşallah yerleşme kanamasıdır 🌸 bende eğer bu şekilde gelmeye devam ederse 2 gün sonra tekrarlicam testi
Asibel Zeysezer bende öyle düşünüyorum. Erken gebelik testi değildi zaten. Ama leke gelince adet oluyorum sandım bilemedim
muge1661 Asibel yerleşme kanamasıysa eğer neden testte çıkmadı yada erken gebelik testinde silik çıktı😞 çok değişik valla z🤷🏻♀️