Sdtcnts benim şu an 30. Haftam. Var çatlağı karnım olduğum gibi çatladı maalesef şu an kremi daha fazla çatlaması ve çatlakları iyileştirmrsi ümidiyle kullanıyorum bakalım. Doğum sonrası geçmezse başka çareler arıcaz. Krem kullanmadığım zaman kan oturmuş gibi kıpkırmızı oluyordu ve kaşınıyor Du. Şu an ağrı ve kaşıntı yok çok şükür