cookiemonsterr ben devlette 3. aşılamamla anne oldum kızım 14 aylık suan.
tüp bebeğe siz değil doktor karar veriyor.
şartları söyliyim;
en az 3 yıllık evli olmak, eşinizin 600 günden fazla sgk primi ödenmiş olması gerekiyor.
siz infertilite bölümüne randevu alıyosunuz elinize kağıt veriyolar evrakları hazırlamanız icin. sgk dökümü, evlilik cüzdanı fotokopisi, hsg (rahim filmi), eşinizin mutlaka o hastanede yapılmış sperm testi (benim hastanem 3 ay sonraya randevu veriyordu), bunları hazırladıktan sonra adetin 2. gününde gidiyorsunuz hem vajinal muayene yapılıyor hem eşinizin testine bakılıyor hemde sizden hormon testi isteniyor. bunların sonucuna göre size bir uygulama çıkarıyolar. yumurta rezerviniz azsa, eşinizin spermlerinde bi sıkıntı varsa direk tüp bebek diyebilirler ama yaşınızın en az 23 olması lazım. eğer herşey normalse aşılamayla başlanıyor. 2 kez hapla 2 kez iğneyle deneniyordu benim hastanemde. hapla olanda bir şey elde edemedik ama tüp bebek iğnesiyle yumurtam büyütüldüğünde gebelik oluştu bende. bu şekilde canım. sormak istediğin bişey varsa yanıtlarım