Rtrl41 kızlar doğurmayacağım artık o kadar korkuyorum bilemezsiniz bugün kan falan alındı elime iğne batırdılar ağladım normal Doğumdan korkuyordum şimdi sezeryandan da korkuyorum bu Doğumun daha kolay yolu bulunmalı parmaklanmadan dikiş olmadan sıfır acısız annemi nasıl anlıyorum şuan nasıl doğurmuş bizleri yazık ya 😞😞😞