Egekusumm ya benim üç gündür karnıma ağrı giriyordu ama böyle sürekli değil. ben de yalancı sancılarım başladı sanıyordum. dün de normal muayene günümdü beni ilk nstye aldılar. ben daha hiçbi şet demeden doktor nstde görmüş sancılarım düzenli çıkmış😔 sonra aralıklarla girdim hala düzenliydi o yüzden